banner
Meer info

Customer Care Representative (tijdelijk)

Bij jou staat Service geschreven met de hoofdletter S. Jij zet alles op alles zodat onze orders tijdig & correct richting onze klanten gaan. Tevreden klanten brengen jou een lach op je gezicht! En dit gebeurt allemaal in een hecht sales team binnen een jonge en vlotte organisatie waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.

Wij hebben een vacature ter vervanging van zwangerschap voor de functie van:

Customer Care Representative
(32-40 uur)

Hoe ziet jouw dag eruit als Customer Care Representative?

Met een kop koffie (of thee natuurlijk) start jij je dag met je mailbox door te nemen, die je een uitdagende workload geeft. Gaaf, want dat betekent dat je vandaag een hoop klanten blij kan maken met onze producten! Door jouw gestructureerde manier van werken weet je goed maat te houden in je dagindeling. Je verwerkt de orders die je daarna met een leuk persoonlijk bericht naar de klant verstuurt. Bij één van de orders is je niet helemaal duidelijk wat de klant van ons wil ontvangen. Je klimt gelijk in je telefoon om dit met je klant te bespreken. Al snel kom je samen tot de juiste oplossing voor onze klant, zodat je ook deze order kunt gaan verwerken. Voor een aantal orders heb je even overleg met je collega’s Ruviëlton & Thijs van Operations Support over de wijze van verzending, zodat dit ook soepel verloopt. Ook overleg je met een andere collega van afdeling Operations over een speciale orderaanpassing.

Tijd voor lunch in onze mooie kantine! Na een gezellige middaglunch met je collega’s laat je jouw enorme ‘trouble shooting skills’ los op wat ad-hoc zaken die je snel en ‘met de puntjes op die i’ even oplost. Bij ons staat Service hoog in het vaandel, vandaar dat je met grote zorg alle retouren afhandelt en de bijbehorende credit nota’s verstuurt. Einde van de middag staat het maandelijkse Regio overleg op de planning, waar je samen met de Inside Sales Representatives, Territory Sales Managers en je Regional Sales Director Lex alle marktkansen bespreekt om deze samen te gaan scoren! Een dag vol geplaatste bestellingen geeft jou een kick, vliegt voorbij en zit erop voor je het doorhebt. Zo! Klaar voor vandaag en op naar een vrije avond.

Wat is jouw doel als Customer Care Representative?

Jouw doel is het foutloos verwerken van orders en retouren. Jij bent een belangrijke schakel tussen onze afdelingen Sales en Operations. Jullie zorgen samen ervoor dat onze klant op tijd zijn order ontvangt.

Wat heb jij in huis?

Jij bent een ijzersterk organisatorisch talent waarbij je de juiste prioriteiten weet te stellen. Met jouw planmatige aanpak zet jij woord om in daad. Natuurlijk ben je doelgericht, enorm leergierig en je denkt alleen maar in mogelijkheden. Je vindt het bovendien geweldig om jouw kennis te delen met je collega’s en klanten én met elkaar samen te werken om het beste resultaat te behalen. Verder verwachten we dat je gemakkelijk schakelt van het ene naar het andere en dus totaal geen stress kent.

Jouw musthaves:

  • Mbo+ werk- en denkniveau met commerciële vakkennis;
  • Een echte ‘Pietje Precies’: jij schrijft Service met een hoofdletter S;
  • Minimaal beschikbaar voor 32 uur in de week, voor minder doen we het niet. Het is geweldig als je 40 uur beschikbaar bent;
  • Je bent beschikbaar voor zes maanden vanaf mei;
  • Met jouw uitstekende Nederlandse taalkennis weet jij klanten goed te helpen. En natuurlijk is het ook super handig dat je ook mondeling de Engelse taal beheerst, aangezien je ingezet wordt voor de Noord-Europese markt. Andere talenkennis is natuurlijk ook van harte welkom.
Wat bieden wij jou?

Word jij het allernieuwste lid van onze Promic familie? Dan krijg jij van ons:

  • Een gave functie waar geen dag hetzelfde is;
  • Een goed salaris natuurlijk, omdat je het waard bent;
  • Een goed pensioenfonds, reiskostenvergoeding en een uitgebreid pakket aan verzekeringen;
  • Een warm welkom door de allerleukste collega’s van het Zuiden, je voelt je gelijk thuis. Tijdens jouw introductie programma van Promic nemen wij je helemaal mee tijdens jouw Promic reis;
  • Vers fruit op tafel;
  • Ruimte voor eigen initiatief en goede ideeën. Daar staan we altijd voor open. We moedigen het zelfs aan! Of je nu een maand of een jaar bij ons werkt;
  • Een overeenkomst voor bepaalde tijd. Maar Promic blijft in ontwikkeling, dus wie weet wat de toekomst brengt bij goed functioneren;
  • Je komt bovendien te werken in een geweldig mooi kantoor met een uitstraling van ‘samenwerken’ en ‘transparantie’ én met perfecte werkplekfaciliteiten. Ons kantoor is ook nog eens gelegen op een toplocatie rechtstreeks aan de A2 en dus makkelijk te bereiken met de auto; dat is toch kei gaaf?!

Bovendien organiseren wij met regelmaat leuke events voor onze collega’s, kijk maar eens op onze Facebook, Instagram en LinkedIn pagina!

WOW, dit is mijn droombaan!
Zorg dan dat jouw sollicitatie snel bij ons binnen is en stuur jouw uitgebreide motivatie en CV naar vacatures@promic.com.
Lees ook onze Privacy Statement op onze vacaturepagina hoe wij met jouw (persoons-)gegevens omgaan, want als je bij ons solliciteert dan verklaar je gelijk dat je met onze Privacy Statement akkoord bent. Wij bedanken je alvast voor je vertrouwen in ons!

Mocht je vragen hebben over deze vacature, dan kun je ook mailen naar vacatures@promic.com of bel gewoon even met Noortje of Aimée op 085-0660313. Noortje & Aimée kijken ernaar uit om jouw brief en CV te lezen en zullen zo snel mogelijk een reactie terug sturen!

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.