Service is
mensenwerk

MEEWERKEND VOORMAN

Elke dag verzenden wij onze mooie producten volgens stipte planning naar onze klanten. Jij zorgt ervoor om samen met het hele Warehouse Team om dat voor elkaar te krijgen! En dat binnen een jonge en vlotte organisatie waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan! Ben jij dé kartrekker die wij zoeken?

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega voor de functie van:

Meewerkend Voorman
(40 uur per week)

Hoe ziet jouw maandag er uit als Meewerkend Voorman bij Promic?

“Goedemorgen!” Bij het uitstappen uit je auto kom je de eerste Warehouse collega’s tegen. Gelijk loop je door naar koffieautomaat om samen met je collega voormannen Paul en Martien de twee teams samen te stellen voor het lossen van de containers deze ochtend. Daarna is het tijd voor de wekelijkse bordmeeting met het hele Warehouse Team. Tijdens deze meeting worden de laatste nieuwtjes over de organisatie gedeeld en is er gelegenheid voor het team om verbeteringen aan te dragen. Daarnaast worden er specifieke instructies gegeven over het tilproces en het ergonomisch werken. Dan is het tijd voor de overige werkzaamheden die dag en verdeel je samen met de andere voormannen de werkzaamheden (Assemblage en Pick & Pack) onder alle (momenteel 9) Warehouse collega’s. Er komt een verzoek om een speciale productaanpassing voor een klant te doen. Geen probleem, je stelt een klein assemblageteam samen om dit voor elkaar te krijgen.

Na de lunch met afsluitend een potje tafelvoetbal, staat het voormannen overleg gepland samen met Rolf (Warehouse Manager). Rolf heeft een nieuwe assemblage performance dashboard gemaakt en jullie bespreken samen hoe deze gebruikt moet gaan worden. Gaaf, want zo kun je in de toekomst de assemblagewerkzaamheden nog efficiënter verdelen! Dan ga je weer snel het magazijn in om als ‘trouble shooter’ ervoor te zorgen dat alles aan de einde van de dag klaar staat voor verzending naar onze klanten. Door de dag heen geef je je collega’s tips en tricks om nog slimmer te werken en heb je contact met Rolf over de voortgang van alle werkzaamheden. Op het laatst van de dag tikt je Operations Support collega Thijs op de schouder of die ene (wat late) order nog de deur uit kan. Je springt gelijk in de actie stand om deze nog even zelf te picken en verzendklaar te maken. Onze transporteurs staan ondertussen al klaar om alles te laden…. YES alles staat klaar! Met een tevreden gevoel evalueer je de dag met de voormannen en Rolf wat goed ging en wat beter kan en kijken jullie alvast vooruit naar de volgende dag.

Tevreden klanten? CHECK!

O ja, je komt bij ons in dagdienst te werken, is dat niet fijn?! Je werkt of van 7.00 – 16.00 uur of van 8.00 – 17.00 uur.

Wat heb jij in huis?

Je bent een collega die met gemak overzicht kan houden, ook als het even hectisch is. Je bent een teamwerker die:

  • Enige logistieke kennis heeft (mbo niveau) en minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Een bruggenbouwer is tussen je collega’s op de werkvloer en de rest van de organisatie;
  • Natuurlijke overtuigingskracht heeft om zaken voor elkaar te krijgen;
  • De Nederlandse taal goed beheerst en ook wat Engels of Duits spreekt omdat je ook internationale collega’s hebt;
  • Minimaal 40 uur beschikbaar is, voor minder doen wij het niet;
  • Maximaal een half uur rijden van Nederweert woont en in bezit is van rijbewijs B.
Wat bieden wij jou?

Word jij het allernieuwste lid van onze Promic familie? Dan krijg jij van ons:

  • Een gave afwisselende functie in dagdienst;
  • Een salaris die bepaald wordt door je rugzak aan ervaring;
  • Een warm welkom door de allerleukste collega’s van het Zuiden, je voelt je gelijk thuis. Tijdens jouw introductie programma van Promic nemen wij je helemaal mee tijdens jouw Promic reis;
  • Een goed pensioenfonds, reiskostenvergoeding en een uitgebreid pakket aan verzekeringen;
  • Vers fruit op tafel;
  • Ruimte voor eigen initiatief en goede ideeën. Daar staan we altijd voor open. We moedigen het zelfs aan! Of je nu een maand of een jaar bij ons werkt;
  • Goede ontwikkelmogelijkheden, ga jij het gesprek aan over wat je nodig hebt?
  • Een eerste overeenkomst voor bepaalde tijd, die bij goed functioneren opgevolgd zal worden door een overeenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Je komt bovendien te werken in een geweldig mooi kantoor met een uitstraling van ‘samenwerken’ en ‘transparantie’ én met perfecte werkplekfaciliteiten. Ons kantoor is ook nog eens gelegen op een toplocatie rechtstreeks aan de A2 en dus makkelijk te bereiken met de auto; dat is toch kei gaaf?!

Bovendien organiseren wij met regelmaat leuke events voor onze collega’s, kijk maar eens op onze Facebook en LinkedIn pagina!

WOW, dit is mijn droombaan!
Zorg dan dat jouw sollicitatie snel bij ons binnen is en stuur jouw uitgebreide motivatie en CV naar vacatures@promic.com. Lees ook onze Privacy Statement op onze vacaturepagina hoe wij met jouw (persoons-)gegevens omgaan, want als je bij ons solliciteert dan verklaar je gelijk dat je met onze Privacy Statement akkoord bent. Wij bedanken je alvast voor je vertrouwen in ons!
Mocht je vragen hebben over deze vacature, dan kun je ook mailen naar vacatures@promic.com of bel gewoon even met onze HR Manager, Aimée Gevers op 085-0660347. Aimée kijkt ernaar uit om jouw brief en CV te lezen en zal zo snel mogelijk een reactie terug sturen!

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.