Service is
mensenwerk

Ons bedrijf

‘Oog voor het detail is oog voor het unieke’ (C. Verhoeven)

Kwaliteit laat zich moeilijk omschrijven, dat moet je ervaren. Dat gaat verder dan het leveren van sterke producten die precies doen waarvoor ze bedoeld zijn: ze zijn licht, stijlvol, robuust maar bovenal bijzonder gebruiksvriendelijk. Kwaliteit betekent echter ook een prettige service en het verzenden van de juiste producten volgens een stipte planning.

Promic levert mobiele presentatiesystemen. Een groothandel die niet in standaardmogelijkheden denkt, maar continu actief werkt aan productontwikkeling en assortimentsuitbreiding, nu en in de toekomst.

Promic staat al ruim 10 jaar voor kwaliteit, service én een scherpe prijs. Een betrouwbare partner die actief is in 37 Europese landen: hét adres voor one-stop-shopping.

Nieuwsgierig? Maak kennis met onze producten of neem direct contact op.

Ons team

  • Promic is beter te omschrijven als ‘wij’. We zijn een sterk team en concentreren ons op service en klantvriendelijkheid. Service is immers mensenwerk, en dus luisteren we naar onze klanten en passen waar nodig onze producten en diensten aan.

    Nieuwsgierig? Maak dan kennis met de mensen achter Promic.

  • “Energie, positiviteit en doorzettingsvermogen overwinnen alles”
    Rick van den WildenbergAlgemeen directeur
  • “Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal”
    Jim OudCommercieel manager
  • “Alleen ben je 1 druppel, samen vormen we een oceaan”
    Tim ClementOperations manager
  • “Klantgerichtheid is geen denken, het is een warm gevoel”
    Dorian van GeneijgenOfficemanager
  • “Service verlenen zoals het moet zijn”
    Bart WijnandsAccountmanager Europa
  • “Wie opgehouden is met beter worden, is opgehouden met goed te zijn”
    Arjan BatenAccountmanager Midden-Duitsland
  • “Service is het complete bedrijf bekijken vanuit de ogen van de klant!”
    Maciej MalkowskiAccountmanager Noord-Duitsland
  • “Uw kans is mijn uitdaging, uw uitdaging is mijn kans: Win-Win!”
    Semra ToprakAccountmanager Midden Duitsland
  • “Als de kans niet aanklopt, bouw een deur”
    Lex de HondtAccountmanager Zuid Duitsland
  • “Problemen bestaan niet, slechts uitdagingen”
    Dietmar HasbergerAccountmanager Oostenrijk & Zwitserland
  • “Excelleren is geen doel, het is een gewoonte”
    Romain ArakélianAccountmanager Zuid en
    Midden Frankrijk en Afrika
  • “Sales come and go, Service stays forever”
    Olea AbouAccountmanager Nederland
  • “Uw perceptie van uitstekende klantenservice, is onze werkelijkheid”
    Lonneke WilbrinkTeamleider Sales support
  • “Een vriendelijke benadering is waar service om draait”
    Monique ZasadaSales support
  • “Denken in mogelijkheden brengt ons verder”
    Suzan StokbroekxSales support
  • “In welke taal wilt u dat ik u aanspreek?
    (NE, EN, DU, FR, ES)”
    Ans ClementSales support
  • “Excellent service with a smile knows no language barriers”
    Wendy RoumaneSales support
  • “The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams”
    Andriana BabićSales support
  • “The only way to do great work is to love what you do”
    Patty PaulissenSales support
  • “Het menselijke aspect van een excellente service”
    Eva LlabresSales support
  • “Alleen het beste, anders niet”
    Wim van den WildenbergKwaliteitscontrole en technische dienst
  • “We vinden een weg of we maken er één”
    Marco KruijsenMeewerkend voorman magazijn
  • “Wacht niet op een goede werkdag, maar maak er één”
    Karlijn BekkersOperations
  • “Bent u tevreden vertel het anderen.. Heeft u een klacht .. Vertel het ons”
    Martien van der PuttenMagazijnmedewerker
  • “Samenwerken maakt ons beter”
    Frank HaexMagazijnmedewerker
  • “Reken er maar op,
    wij zorgen ervoor!”
    Marcin DyksinkskiMagazijnmedewerker
  • “Geen doel is te ver als je plezier hebt in wat je doet”
    Thijs LendersMagazijnmedewerker
  • “Oog voor detail en service met een glimlach”
    Ivka YovovaMagazijnmedewerkster
  • “Alleen ga je sneller, samen kom je verder”
    Thijs van de PutMagazijnmedewerker
  • “Professionaliteit is standaard, een glimlach is gratis”
    David LigmanMagazijnmedewerker
  • “Alles gaat sneller als je er plezier in hebt”
    Magda LigmanMagazijnmedewerkster
  • “Kwaliteit is Vakmanschap maal Enthousiasme K = V x E”
    Boris RichterMagazijnmedewerker
  • “Samenwerken geeft energie!”
    Spiro KourtovidisMagazijnmedewerker
  • “Wij werken samen met u aan een respectvolle relatie”
    Jeanny AbrahamsFinanciële administratie
    (ma/di/do)
  • “Alles zelf doen is optellen, samenwerken is vermenigvuldigen”
    Leonie TimmermansFinanciële administratie
  • “I love it when a plan comes together”
    Els BorghoutsCrediteuren en facturatie
    (di/wo/vr)
  • “Let's do it together!”
    Marjo BeerenFacturatie
  • “Vriendelijkheid en Humor als uitgangspunt van service”
    Leo HermansDebiteurenbeheer
  • “Kwaliteit in het werk, kwaliteit in het leven!”
    Xiaowen ZhouInkoop
  • “Grote veranderingen komen tot stand door kleine stapjes te nemen richting je doel”
    Alexander VercoelenProductspecialist
  • “Zorgdragen dat mensen waardetoevoegend zijn”
    Rob VereijkenOrganization & process developer
  • “Kennis spreekt, maar wijsheid luistert”
    Sjoerd KoningsFunctioneel beheerder
  • “Waarde creëren is bezig zijn met wat voor u, onze klant, belangrijk is”
    Loes HeintgesMarketing en communicatie
  • “Creatief en oplossingsgericht denken hebben de toekomst”
    Judith BrandsProjectcoördinator (ma/di/do)